Bulgi és a vihar

2 máj
Bulgi nagyon szomorúan nézi a vihart

Bulgi nagyon szomorúan nézi a vihart

A nagy meleg után végre itt egy kis vihar. Úgy néz ki, hogy Bulgur annyira nem nagy rajongója a viharos időjárásnak. Szerencsére azért nem durva a helyzet, csak a szemén látszik, hogy nagyon meg van ijedve, és nem tudja, hogy mi fog vele történni. Még nem tudja, hogy a lakásban biztonságban van. (Mondjuk én remélem, hogy biztonságban vagyunk. :D)

Azért remélem nem kapok a kutyaoktatóktól, hogy most 15 perc után nem vettem el Bulgur elől a kaját, mert szegény még enni sem mert a 19 óra körül jött vihar alatt. Azóta azért elfogyott a táp pillanatok alatt.

És egy jóság a végére. Tegnap kint voltunk Tárnokon kutyát sétáltatni, és mint ex-tárnokit Bulgit is vittem magammal. Klárival kipróbáltuk, hogy a séta útvonalán lévő kis tákolt hídon, ami még egy félősebb embernek is kihívás,  most vajon át tudjuk-e csalni valahogy. Mikor először jártunk arra, akkor nem sikerült, nagyon befeszült rá Bulgur. Jelentem a fejlődés hatalmas: Szó nélkül átment rajta, majdnem lelökte Kláriékat róla, hogy haladjanak már. 🙂

ÉS még valami, esküszöm, hogy ettem Bulgurt. Még soha nem hagytam ki etetést, a világ egyik legjobb tápját kapja. Súlyának és aktívitásának megfelelően, sőt többet is,  adok neki. Nem tudom miért nem akar hízni egy kicsit legalább.

Vélemény, hozzászólás?

