A bot és a “kukac”

7 máj

A mai nap két fontos dolog történt Bulgur életében: egy bot 🙂 és egy kukac :(.

Reggeli sétáltatáskor Bulgi elkezdett nagyon krákogni, meg küszködni, mint akinek valami a torkára akadt. Szerencsére nem vagyok szívbajos, és rögtön benéztem a szájába, hogy mit sikerült benyelnie, de semmit nem láttam meg nem is éreztem mikor benyúltam. Aztán csak csinálta, csak csinálta egyszer csak azt vettem észre, hogy lóg valami a szájából. Na mondom már megint a “cipőfűző” van kint, de valahogy furcsán állt. Persze, hogy furcsán állt, mert nem a pofája két oldalán, hanem a szája elején lógott. Na nem is kellett több, megfogtam és kihúztam. Na vagy 15-20 centiméter hosszú, fehér, vékony valamit sikerült elkapnom. Hát nem spagetti volt, hanem egy szép hosszú bélféreg. Lefotóztam, de mivel nem tudok 18-as karikát kirakni, nem rakom ide ki. Úgyhogy a mai napom azzal telt, hogy erre megoldást találjunk. Szerencsére kiderült, hogy csak egy fajta féreghajtót nem kaphat a kutya, így ma este neki álltunk a következő kukac kiirtó kúrának. Bőr- és bélkukac után nem akarok egy következőt is. Éppen elég kukacos tudok én is lenni.

Viszont, hogy jó hírekkel is szolgáljak. Ma Bulgur botot vett a szájába – na jó, bele kellett adnom – és pár percig meg is tartotta mászkált vele. Sőt odáig vetemedett, hogy megmorogta Lujzát, a bot bolond boxert. Persze aztán megunta és elengedte, de én nagyon örültem, hogy már ennyit sikerült vele elérni.

Azért történnek az események körülöttünk, de hát így szeretjük!

U.i.: Ha van biológus vagy biológiában járatos olvasó, kéretik nem szólni a kukac és a féreg közti különbségről! Különben nem lett volna benne ennyi alliteráció, plusz a féreg elég gonoszul hangzik.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

